Magamról


Mix Csabi
Miért is mixcsabi?
A válasz egyszerű, a hangosítás mellett a masszázs az, melyben úgy érzem, hogy megtaláltam magam, és 2013. őszétől az életem része lett.

A nevem Miks-Rédai Csaba.
1983. május 21-én születtem.
Az első nyolc iskolai évemet, ahogy akkoriban még sokan a Vakok Általános Iskolájában jártam, ezt követte az integrációban, és kamaszkorban eltöltött négy év a Teleki Blanka Gimnáziumban.
Egészen fiatal koromtól igyekeztem tágítani, feszegetni határaimat és akár az egyetemen - az Elte történelem és magyar - később tanárképzés - szakán - vagy képzéseken - a Bessimeon, a Masszázs Oktatásiközpontés a Stúdium-Mecsek Oktatási Központ tanfolyamain- szélesíteni elméleti és gyakorlati ismereteimet.

Kisgyermek koromtól érdekeltek a rádiók, magnók,és minden olyan kütyü, ami hangot bocsát ki. Mivel zenélni sohasem tanultam, de mindig is vonzott, csakúgy, mint a rádiójátékok, 1994. óta elkezdtem barátaimmal kamaszos lelkesedésből rádiójátékokat készíteni. 1998-tól iskolarádióztam, ahol több kis suliprodukciót vettünk fel. Szerettem műsort is vezetni, de már akkor is a keverőpult állt hozzám a legközelebb. Minden műsorra és felvételre úgy gondoltam, mint valami új elkészítésére, ahogy a rendezvényeken koncerteken is előbb fel kell pakolni a felszerelést, be kell azt állítani, mielőtt kezdődne a tánc.


Kis házistúdió
2007-ben barátaim segítségével felépítettünk egy kis házi hangstúdiót, ahol célul tűztük ki azt, hogy induló zenekarok, előadók demoit, digitális tananyagokat, és hangoskönyveket vegyünk fel-- itt készült Vavyan Fable Mesemaratonjának hangoskönyv változata is.

Olyan előadók tiszteltek meg munkájukkal mint például Szluka Lydia énekművész, Mátyás Attila a Sex Action gitárosa -- Olaj a tűzre lemez keverése -- valamint Szepesi Richárd, aki a Szép Ernő Színház két musicaljének írta a zenei alapjait.

2015-től egy Magyarországon jelenleg fejlődő kultúrális akadálymentesítés része lehetek stúdiósként S.Tóth Erika révén, aki festmény, film, valamint színházi narrációival éri tetten a látássérültek számára a láthatatlant.

Úgy gondolom, hogy mindíg van hova fejlődni, nem változtam gyermekkoromtól abban a tekintetben, hogy manapság is lebilincsel egy számomra eddig új hangzásvilág,vagy hangtechnikai eszköz.